reklama

Neznámy cieľ

Všetci sa snažíme kráčať za niečím. Až čas ukáže, či sme mali správny smer...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
Obrázok blogu

Život ponúka výklad s rôznorodým sortimentom. Človeka potom láka vybrať si. Niektorí si vyberajú s rozumom, iní sa riadia pocitmi. Ja si vyberám podľa toho, čo ma baví, čo ma istým spôsobom obohacuje, zväčša duševne.

Som všestranne založený. Raz ma očarí jedna záľuba, inokedy druhá, a tak sa to strieda dokola. Nikdy však na žiadnu nezanevriem. Je ich veľa, preto sa ani jednej nemôžem venovať na sto percent. A okrem záľub je tu aj škola. Aj mozog z času na čas dostane chuť nasýtiť sa novými vedomosťami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Cestujem od jedného dňa k druhému. V myšlienkach. Čo je dôležité, v čom sa skrýva pokojná a štedrá budúcnosť...Včera v električke sedela žena. Hlavu mala sklonenú, pravou rukou si prechádzala po vlasoch. Vždy si jeden vytrhla, zapozerala sa naň, a tak sa to stále opakovalo. Rozmýšľal som, koľko vlasov jej zostane, kým sa dostane do cieľa svojej cesty.

Cieľ. Ako zistím, kde sa nachádza ten môj?! Každý sa k nemu musí dostať. Po vlastných. Bez značiek. Bez prikázaného smeru. Len s pomocou vlastného inštinktu.

Som zvedavý, kam sa nakoniec zatúlam. Dopredu to však nikdy nezistím. Osudový chodník neexistuje. Sú len moje kroky, ktoré ma privedú k budúcnosti...

Maťo Chudík

Maťo Chudík

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Rád sa ponáram do sveta veršov, fotografie a hudby... Som autorom básnických zbierok: Ukryté v dotykoch, Cestovný (ne)poriadok, Precitnúť, Za tajomstvom očí. Zoznam autorových rubrík:  BásneTexty piesníBásne pre detiEpigramyHaikuAforizmyOmrvinky dňaNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu