reklama

Zmyselná

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)
zmyselna
zmyselna 

Beriem si z teba, čo mi patrí,

pod blúzkou tuším spoveď vatry,

dlaňami zohrejem sa smelo

o tvoje nebezpečné telo.

Prstami vypijem ťa do dna,

chutíš mi a si pekne zvodná,

pohľadom naznačíš mi presne,

že chceš byť rytmom mojej piesne.

Dotyk pier si ťa zapamätá,

jazykom blúdi holá veta.

Zmyselná kradneš moje zmysly,

zmysel mám, keď sa budíš pri mne,

ako sen, čo som ukryl v mysli,

v nádeji, že si ma raz všimne.

Zmyselná kradneš moje zmysly,

zmysel mám, keď sa strácam v tebe,

uchovám si ťa navždy v mysli

ako dážď, čo sa v púšti vstrebe.

Maťo Chudík

Maťo Chudík

Bloger 
  • Počet článkov:  203
  •  | 
  • Páči sa:  37x

Rád sa ponáram do sveta veršov, fotografie a hudby... Som autorom básnických zbierok: Ukryté v dotykoch, Cestovný (ne)poriadok, Precitnúť, Za tajomstvom očí. Zoznam autorových rubrík:  BásneTexty piesníBásne pre detiEpigramyHaikuAforizmyOmrvinky dňaNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu